Cateia Games
October 20, 2014, 06:55:11 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News: FOR MORE INFORMATION ABOUT OUR GAMES, VISIT: www.cateia.com
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Kaptain Brawe - A Brawe New World  (Read 2918 times)
z_zadar
Pedestrian
*
Posts: 4


View Profile WWW
« on: January 18, 2011, 09:07:17 PM »

Evo, samo da javim da sam upravo kupio Kaptaina i da se planiram zabaviti s njim, i eventualno, malo sve zajedno prokomentirati ovdje. Nadam se da sam na dobrom mjestu, da igra nema neki svoj zasebni forum ili slično.

Igru sam tek downloadao, nisam je još niti upalio, no da svejedno podjelim par komentara:


1.) Razlog kupnje je podrška razvojnom timu i autoru. Cijenim trud. Ne igram se puno, a to što se i igram obično nije kupljeno (ne ponosim se time), tako da je ovo čin podrške. Kupio bih je i ranije da sam znao na nju. Naletio sam na nju sasvim slučajnu surfajući po adventuregamers.com, i dobrano se načitao o njoj prije nego sam skužio da je domaća. Wow! Cateia games - ime mi nije bilo nepoznato, ali u stvari nisam znao ni tko ste ni što radite. Svakako planiram malo baciti oko i na ostale uratke.

2.) Nije mi vrag dao mira pa sam svejedno probao search torrenta igre. S tugom javljam da već postoje nekakvi ripovi. S jedne strane - strašno, igra je totalno friška a već curi, a s  druge strane... ne znam kakva je financijska strana cijelog projekta. Možda ga ima smisla popularizirati na sva zvona i podnijeti nešto štete s kakvim dugoročnijim ciljem. Well... ne znam.

3.) Još jedna sitnica, off topic, isprike na tome: kad se čovjek registira na forum ima dva pitanja, odgovori kojih su u napisam linkovima. E pa, jedan od linkova više ne radi. Nije baš teško pitanje, al eto, svjedno... samo spominjem.


PS.
Instalacija prošla odlično, igra krenula!
Logged

Krešimir Špes
Lead Programmer
Administrator
The Father
*
Posts: 353



View Profile WWW
« Reply #1 on: January 18, 2011, 10:32:29 PM »

Bok, dobrodošao na forum!
da, na dobrom si forumu Wink

Hvala na podršci! Polako postajemo poznati na ovim prostorima, dosta smo dugo na sceni, već je i red Smiley
Nažalost, sve naše igre završe na torrentima u roku pola sata od izdavanja, nemoš vjerovat.. al eto, nije da mogu išta napraviti po tom pitanju, pa se ne živciram. računamo da netko ko je igru skino preko torrenta ionako nema namjeru ju igrati kad bi morao platiti.

Nadam se da će ti se igra svidjeti Smiley
Logged

Krešimir Špes
Lead Programmer
z_zadar
Pedestrian
*
Posts: 4


View Profile WWW
« Reply #2 on: January 19, 2011, 12:05:25 PM »

First hour impressions:

Odigrao nešto manje od jedan sat, i nagomilalo se impresija, pa - da podijelim.

Prvo, ilustracije i animacije su predobre. Sve "diše" kao LucasArtsovi klasici, od prvog do zadnjeg trenutka. To je prva i najimpresivnija stvar.

Ima se jako puno za raditi, puno objekata u svakoj sceni i nad svakim dvije akcije "examine" i "use", čine doista hrpu materijala za igranje. Na prvu mi se nije baš svidio popup ikona sa dvije akcije kad se klikne na objekt, no vremenom sam je prihvatio. Inicijalno mi se činilo kao previše stvari za proučavati i raditi, valjda sam zatupljen novim avanturama. Sve u svemu već od prvog screena čovjek ima hrpu opcija koje može istražiti, potpuno suprotno mnogim modernim avanturama gdje je interakcija potpuno minimizirana.

Hotspot highlighter je jedna od najjačih tipki. Definitivno proizvod modernog doba, a ne stare škole, ali nezamjenjiva stvar. I izgleda vrlo lijepo, ali mi traje prekratko. Kad ga kliknem ne stignem okom ni preletjeti cijeli ekran. Dapače, povremeno bih ga rado htio i lockati, pa da je stalno upaljen.

Format 4:3 jest malo čudan. Sad... pojma nemam kako su to ostale igre riješile, ali još nisam naletio na neku da mi nije full screen. U stvari me jako zanima kako su to ostale igre riješile. Rastezanjem formata?

Prva veća zamjerka mi ide na nepodržano touchscreen sučelje. Sad, znam da bulaznim - kakvo touchscreen sučelje na PC verziji. Znam i da za iPhone/iPad radite drukčije prilagođeno sučelje, no, u stvari bih ja takvo isto htio vidjeti i na PC verziji. Naime, ja se u zadnje vrijeme igram tako da si upalim igru na svom laptopu, preklopim ekran i imam tablet. Nekakav laptop-tablet hibrid. I sad, dosta me muči što dosta igara ne funkcionira kako treba na ovaj način. Konkretno za Brawe, svaki "touch" ekrana se manifestira kao hodanje lika (što je prirodno, jer je touch=single clicku) što malo iritira, ali je još gore što ne mogu kliknuti ostale buttone na sučelju, tipa za inventory ili hotspot. Tako da - nažalost, ne ide. Jako me zanima kakve ste prienake uveli za touchscreen.

Voice acting - vidio sam dosta negativnih komentara zbog nedostatak ovog - ne mogu se načuditi snobizmu istih. Možda sam od onih koji baš ne koriste puno zvuk (zaigram u krevetu dok drugi spavaju), ali svejedno. Šteta što ga nema, no ne fali previše. Dapače, još dublje usadi onaj "feeling" igranja prastarih klasika.

Priča i tema? Well, još je kratko za suditi. Zasad sve izgleda na svom mjestu. Načelno, više sam ljubitelj "ozbiljnijih" avantura (GK, BS), ali i komična može dobro sjesti, vidjet ćemo. Otvoren sam za sve. Sudit ćemo malo kasnije.

Cijena? 20$. Neozbiljno malo. Čak i konkurencija složena u Visionareu košta 20€, a gdje ovaj hand-crafted biser da košta jedva malo više od kila liganja.

I zadnje, riječ dvije o animacijama. In-game je sve besprijekorno. Ulazni screen je isto odličan, no početna animacija igre... well... ok. Ali nekako nekonzistentna. Prvo malo comic-book style animacija osrednje kvalitete (ili čak osrednje loše, posebno u usporedbi s in-game kvalitetom animacija), a onda odjednom 3d model broda proleti ispred mene. Ok, vidjet ću kasnije jel to iznimka ili pravilo.

Sve u svemu, jedva čekam nastavak.
Planiram i dalje ovako na-živo komentirati, nadam se da ne dosađujem. Kako sam i sam autor nekako najviše cijenim iskrene i elaborirane kritike onih za koje vidiš da su se potrudili, pa se tako nekako i sad ponašam. Vi javite ako pizdim bezveze. Ups. Se smije ovdje psovati?
Logged

Krešimir Špes
Lead Programmer
Administrator
The Father
*
Posts: 353



View Profile WWW
« Reply #3 on: January 19, 2011, 01:08:11 PM »

Quote from: z_zadar
Hotspot highlighter je jedna od najjačih tipki. Definitivno proizvod modernog doba, a ne stare škole, ali nezamjenjiva stvar. I izgleda vrlo lijepo, ali mi traje prekratko. Kad ga kliknem ne stignem okom ni preletjeti cijeli ekran. Dapače, povremeno bih ga rado htio i lockati, pa da je stalno upaljen.

imaš tipku F2 koju možeš stiskat da se produži trajanje. nije elegantno kao i lockanje ali nije ni cilj igre da igraš sa upaljenim helpom Tongue

Quote from: z_zadar
Format 4:3 jest malo čudan. Sad... pojma nemam kako su to ostale igre riješile, ali još nisam naletio na neku da mi nije full screen. U stvari me jako zanima kako su to ostale igre riješile. Rastezanjem formata?
ovo će biti rješeno za novi updejt. moći ćeš birati između par aspect ratio-a, kao i opcije da igra popuni cijeli ekran kakav god bio. super izgleda, vidjet ćeš Wink
Quote from: z_zadar
Prva veća zamjerka mi ide na nepodržano touchscreen sučelje.
I to je u planu, napravit ćemo za sljedeći updejt kompatibilnost sa win7 touch interface-om. i to za sve novije igre, ne samo kaptain brawe.
Quote from: z_zadar
Voice acting - vidio sam dosta negativnih komentara zbog nedostatak ovog - ne mogu se načuditi snobizmu istih. Možda sam od onih koji baš ne koriste puno zvuk (zaigram u krevetu dok drugi spavaju), ali svejedno. Šteta što ga nema, no ne fali previše. Dapače, još dublje usadi onaj "feeling" igranja prastarih klasika.
točno to Wink mada da je cijena profi voiceactinga bila prihvatljiva, onda bi to napravili.
Quote from: z_zadar
Cijena? 20$. Neozbiljno malo. Čak i konkurencija složena u Visionareu košta 20€, a gdje ovaj hand-crafted biser da košta jedva malo više od kila liganja.
mislim da je to pristojna cijena za kvalitetnu avanturu bez voice actinga. da ima voice, onda bi koštalo 30$ ili 30 eura.
Quote from: z_zadar
Sve u svemu, jedva čekam nastavak.
Planiram i dalje ovako na-živo komentirati, nadam se da ne dosađujem. Kako sam i sam autor nekako najviše cijenim iskrene i elaborirane kritike onih za koje vidiš da su se potrudili, pa se tako nekako i sad ponašam. Vi javite ako pizdim bezveze. Ups. Se smije ovdje psovati?

Dapače! samo daj, uvijek rado prihvaćamo kritike, pogotovo ako su konstruktivne i objektivne!
Drago mi je da ti se igra sviđa, kako vidim, polako postaješ pravi fan cateia gamesa? Smiley
Logged

Krešimir Špes
Lead Programmer
z_zadar
Pedestrian
*
Posts: 4


View Profile WWW
« Reply #4 on: January 24, 2011, 03:55:15 PM »

Evo još malo "živih" komentara i iskustava iz igre:

Više nemam ništa bitno za dodati, ali eto, i pokoja sitnica možda padne na plodno. Inače, veći dio zamjerki ne ide dirketno Kaptainu Braweu, već općenito tom stilu avantura koje tragove Brawe slijedi, a koji su imali neke mane koje se eto provlače do danas.


Npr, zašto se nikad ne može snimati dok je mapa upaljena? Zašto? Ali zašto? Ali... zašto?


Zašto kad je dijalog završio i nema više opcija za razgovo osim one "Sjetio sam se da moram nešto drugo raditi." koja nije razgovor već izlazak iz razgovora - zašto je i tad razgovor enablean. Zašto uđe u mod dijaloga, pa ja to moram kliknuti. Mogao mi je odmah reći nešto tipa "Nemam ga što više pitati", ili čak i bolje - ikona za dijalog je mogla biti disableana. (makar disableanje ikona nije Baweov stil, pa ok. To prihavaćam. Ali svjedeno...)


Akcije s inventoryjem odmah gase inventory. Iritira.
npr pogledam nešto u inventoriju ili pokušam kombinirati 2 stvari, on ga ugasi pa mi kaže da nije uspio. Da bih kombinirao dalje moram opet paliti inventory.


Slično mi se dogodilo i s razgovorm s Ensigneom u brodu, ja ga pitam jednu od par opcija, on kaže nešto pa mi prekine razgovor.
Doduše drugi likovi nisu tako, pa pretpostavljam da je to dio priče i karakterizacije lika, ali je ipak malo iritantno.


Dok razgovor traje ne može se npr kliknuti na inventory, iako je ikona tamo. Nego se prvo treba kliknuti u prazno da razgovor završi, a tek onda je UI enablean.


Zanimljiva mi je i opcija brzine dijaloga s default vrijednošću Infinite. Iskreno, meni je i najbrža od ponuđenih opcija i dalje prespora, pa stalno moram klikati da brže govori, čeg nisam ljubitelj.
Ovo mi je pomalo u neskladu sa opcijom double-clicka pri hodanju, koja odmah učitava novu scenu i jaaaako ubrzava igru. Sve pohvale za odličnu implementaciju ovoga.


Eto, ništa konkretno, tek malo gunđanja oko UI-ja.


Što se igre tiče, zadataka i problema - nema nekih zamjerki. Makar zasad nisam nešto pretjerano oduševljen pričom, sasvim je ok. A problemi su vrlodobri. 4+. No, detaljnije o priči malo kasnije kad je malo više izigram.

Logged

Krešimir Špes
Lead Programmer
Administrator
The Father
*
Posts: 353



View Profile WWW
« Reply #5 on: January 24, 2011, 08:49:47 PM »

Quote from: z_zadar
Npr, zašto se nikad ne može snimati dok je mapa upaljena? Zašto? Ali zašto? Ali... zašto?
Jbga, zato što blokiram tipke za meni, i onda nemožeš pristupit meniju. što se samog enginea tiče, mogao bi komotno sejvat na mapi. al eto, tako ispalo Smiley
Quote from: z_zadar
Zašto kad je dijalog završio i nema više opcija za razgovo osim one "Sjetio sam se da moram nešto drugo raditi." koja nije razgovor već izlazak iz razgovora - zašto je i tad razgovor enablean.
e vidiš, ovo je dobra ideja! zapisat ću za buduće igre. imam i ideju kako to lako implementirati.
Quote from: z_zadar
Akcije s inventoryjem odmah gase inventory. Iritira.
npr pogledam nešto u inventoriju ili pokušam kombinirati 2 stvari, on ga ugasi pa mi kaže da nije uspio. Da bih kombinirao dalje moram opet paliti inventory.
Znam, al tako smo izveli da brejv komentira osobno kad nešto ne uspije i pri kraju razvoja je bilo kasno to mjenjati.
Quote from: z_zadar
Dok razgovor traje ne može se npr kliknuti na inventory, iako je ikona tamo. Nego se prvo treba kliknuti u prazno da razgovor završi, a tek onda je UI enablean.
jao zar je taj bug opet aktivan? popravio sam ga valjda 10 puta...
Quote from: z_zadar
Zanimljiva mi je i opcija brzine dijaloga s default vrijednošću Infinite. Iskreno, meni je i najbrža od ponuđenih opcija i dalje prespora, pa stalno moram klikati da brže govori, čeg nisam ljubitelj.
infinite opcija je tu samo zato što nema snimljenih glasova. inače bi bile tempirane po glasovima. najbrža opcija je bilo po našem testiranju prebrza za većinu ljudi. a nemreš reći da je problem poklikat par puta, imaš i space ako ti se neda klikat Wink
Quote from: z_zadar
Ovo mi je pomalo u neskladu sa opcijom double-clicka pri hodanju, koja odmah učitava novu scenu i jaaaako ubrzava igru. Sve pohvale za odličnu implementaciju ovoga.
Jap, namučio sam se oko ovoga, pogotovo da lijepo izgleda kad lik počne hodati i scena se fejda, ali isplatilo se!
Logged

Krešimir Špes
Lead Programmer
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  


Cateia Games
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!